Dag 10 - Ella naar Mirissa

3 augustus 2017 - Mirissa, Sri Lanka

Hey lieve volgers,

We zijn gisteren helemaal onze blog vergeten. Sorry en bij deze dus nog de blog van gisteren!

Om 7:15 u ging de wekker. We hebben ons rustig klaargemaakt en zijn gaan ontbijten. Dit keer namen we weer een ander ontbijt. Nu kozen we voor de wafels met aardbeien, banaan en slagroom. Erg lekker weer!

Na het ontbijt hebben we onze backpacks gepakt, hebben we de sleutel ingeleverd en zijn we naar de bushalte gelopen. Hier vertrok de bus om 09:45 u richting Mirissa. De bus kwam aan en hij zat helemaal vol! We hadden echt zoiets van hoe gaan we hier nog bij passen? De backpacks werden in het bagageruim gegooid en we gingen de bus in. We konden alleen nog maar staan. De reis was echt afzien. Hij duurde in totaal 5 uur, waarvan we er 3 uur hebben moeten staan. We werden letterlijk plat geduwd. Steeds kwamen er maar meer mensen bij. Op een begeven moment moesten er zelfs mensen in de deuropening hangen, zo druk was het! Na 3 uur kwamen er eindelijk plaatsjes vrij en konden we zitten.

Rond 14:45 u kwamen we in Mirissa aan. We zijn naar ons verblijf gelopen, hebben hier onze spullen gedropt, zijn gaan douchen en daarna richting het strand gelopen om iets te eten.

Wat is het strand mooi! Prachtig! Hier hebben we op het strand, met de voeten in het zand gegeten. Erg gezellige sfeer. We hebben beiden gegrilde kip gegeten en daarna zijn we nog blijven hangen om cocktails te drinken. Erg lekker en goedkoop!

Nu liggen we nog even aan het strand in Mirissa en vertrekken zo weer verder naar onze volgende bestemming, Tangalle. Dit is ook een badplaats aan de zuidkust. Ongeveer 2 uurtjes hier vandaan en daar verblijven we 2 nachten.

Tot vanavond weer!

Liefs,
Ons

1. Christel peters:
    3 augustus 2017
    Het is jullie vergeven hoor. Geniet maar lekker! Dus jullie zullen het OV in Nederland nog gaan waarderen.
  2. Frans en Riek:
    3 augustus 2017
    Hoi Dan zal er in die overvolle bus wel een goeie zweet lucht gehangen hebben. Heerlijk . Groewete minse Ru"uk. Gr Fr...R
  3. Rosalie Geurts:
    3 augustus 2017
    So wat een busreis, die zullen jullie zeker niet meer vergeten. Gelukkig dat jullie na 3 uur konden gaan zitten. Dan valt het hier met de NS en Veolia nog mee toch! En daarna zijn jullie goed beloond met het prachtige strand en eten met de voeten in het zand. Geniet nog verder...... xxxxxx