Dag 18 - Veilig thuis

10 augustus 2017

Hey lieve volgers,

We zullen er toch aan moeten geloven, maar onze vakantie is voorbij :( Ook betekent dit dat dit onze laatste blog zal zijn!

Vannacht om 04:35 u lokale tijd in Colombo vlogen we richting Abu Dhabi. Deze had al wat vertraging maar we kwamen gelukkig optijd in Abu Dhabi aan. Hier hebben we wat gehaast, omdat we maar één uur overstap hadden. We waren netjes optijd, echter dit vliegtuig had ook al vertraging. Ze hadden vergeten de bagageruim te sluiten, dus moest alles weer opnieuw gecontroleerd worden. Deze vlucht zou naar Berlijn gaan. Nu begon er wel wat stress te ontstaan, hier zouden we ook maar 1 uur overstap hebben.

Het enige wat ons geruststelde was dat het grote deel van het vliegtuig vol zat met Nederlanders, zij zouden ook allemaal de overstap in Berlijn moeten halen. Uiteindelijk vertrokken we 1 uur te laat. Het werd dus spannend...

Eenmaal in Berlijn aangekomen zat de stress er goed in. Uiteindelijk heeft het vliegtuig op ons gewacht en vertrokken we een half uur later dan gepland. We waren erg opgelucht dat we de overstap gehaald hadden!

We gingen onze bagage ophalen, het was er een grote chaos. Onze vlucht stond niet op het scherm en na een lange tijd kwamen we erachter dat de bagage van het hele vliegtuig in Berlijn was blijven liggen. We hadden de overstap welliswaar gehaald, maar door de chaos hadden ze geen tijd meer om de bagage te verplaatsen.

We hadden 2 opties, de backpacks thuis laten bezorgen, maar omdat het om een héél vliegtuig ging kon dit zelfs wel één week duren. Of we moesten wachten tot 20 u. Misschien kwam onze bagage dan met de volgende vlucht mee. Dit was niet zeker. We besloten om hier toch op te wachten en te hopen dat onze backpacks erbij zouden zitten. We wilden niet onze bagage een week missen.

Om 20 u vertrokken we weer naar de bagageruimte. De spanning zat er goed in, maar na een tijdje verschenen onze backpacks op de band. Wat een opluchting!

Uiteindelijk is dus alles goedgekomen. We zijn veilig geland en hebben onze backpacks! Nu gaan we heerlijk slapen in ons eigen bedje en bijkomen van de reis!

Bedankt voor het volgen van onze verhalen, we hebben een onvergetelijke reis gehad! We vonden het leuk om onze avonturen met jullie te delen en vonden de reacties steeds erg leuk om te lezen!

Liefs,
Ons.

1. Mia:
    11 augustus 2017
    Jeetje dames. Ook de laatste blog nog z'n avontuur, bedankt dat ik jullie mocht volgen. :))
    Ik hoop dat jullie heeeerlijk hebben geslapen en nu nog lekker na genieten. :-).
  2. Sandy:
    11 augustus 2017
    Welkom terug dames en toch nog met bagage .
    Vond het erg leuk jullie te volgens tijdens jullie reis met alle avonturen. Nu lekker bij komen en nagenieten.

Groet Sandy
  3. Taryn Coenraads:
    11 augustus 2017
    Welkom Thuis lieve dames....zelfs op jullie laatste dag hebben jullie nog een avontuur meegemaakt ;) Echt Heel Fijn dat julle weer veilig thuis zijn! Nu bijkomen en uitrusten en genieten van al jullie dierbaren. Heel erg bedankt voor jullie mooie reisverhalen :) Tot gauw ziens, veel liefs van ons, Niels en Taryn xxx
  4. Frans en Riek:
    11 augustus 2017
    Hoi meiden . Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn . Het was een genot om jullie te volgen op jullie site . Het was zeer mooi geschreven . Wij zullen als we jullie in levende lijven zien eens duchtig KNOEVELE Gr Fr.....R
  5. Bertie:
    11 augustus 2017
    lieve meiden, wat hebben jullie toch een prachtige mooie reis samen mogen beleven. Elke dag wel wat spannends of leuks mee mogen maken. Dit gaan jullie je hele leven niet meer vergeten. Wat knap dat jullie deze reis samen hebben kunnen en durven maken. Via het blog konden we lekker elke dag "meereizen". Wij gaan dit land ook zeker een keer bezoeken. Heel fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Kusjes pap en mam