Dag 17 - Colombo naar vliegveld

10 augustus 2017 - Colombo, Sri Lanka

Hallo lieve volgers,

Vandaag de laatste update vanuit Sri Lanka! Morgen zijn we als het goed is thuis en kunnen we jullie laten weten dat we veilig zijn geland.

Vanmorgen kregen we weer om 9 uur ontbijt. Dit was hetzelfde als gisteren en smaakte wederom goed! Wel vinden we het lekker dat we vrijdagmorgen thuis kunnen ontbijten wat we zelf willen. Ei zal het voorlopig niet meer worden!

Na het ontbijt zijn we lekker aan het zwembad gaan liggen en hebben we rustig aan gedaan. We hebben wat gezwommen, gelezen en natuurlijk mocht een potje skip-boo niet ontbreken!

Om 3 uur, half 4 zijn we ons gaan douchen en hebben we onze backpacks voor het laatst deze reis ingepakt. Om 5 uur ongeveer kwam de eigenaar terug en hebben we onze sleutel ingeleverd. Hij wilde niks extra's hebben dan alleen het bedrag voor het verblijf.

Hij heeft ons naar de pizzahut gebracht waar wij afscheid van hem hebben genomen en waar we wat zijn gaan eten. De pizza smaakte prima.

We zijn met een tuktuk naar het vliegveld gegaan en waren daar al erg vroeg. Dit vonden we fijn want dan hoefden we niet laat door het donker nog te reizen. We hebben hier gewacht totdat we konden inchecken. Dit ging vrij gemakkelijk en nu zitten we te wachten totdat de gate open gaat. Het verbaasd ons hoeveel keer je hier door securitypoortjes heen moet. Een stuk of vier keer. Maarja, safety first.

Als alles volgens plan verloopt komen we morgenmiddag (donderdag) om 16.10 aan op Düsseldorf.

Slaap lekker alvast en see you tomorrow bij onze laatste blog!

Liefs van ons

1. Bertie:
    9 augustus 2017
    Wat was het geweldig om via deze blog jullie te kunnen volgen. Wat hebben jullie veel meegemaakt, soms niet zo leuke dingen maar ook prachtige belevenissen. Een reis om nooit meer te vergeten. We zijn toch blij dat we jullie morgen weer in levende lijve zullen zien. Hele goede terugreis en we zien elkaar morgen in Düsseldorf. kusjes pap en mam
  2. Mia:
    Lina en Manon,
    Goede vlucht naar huis.✈.
    En dan vandaag weer je familie, vrienden/vriendinnen in je armen sluiten met veel veel veel leuke verhalen van deze onvergetelijke reis voor jullie twee.
    P.S. Ga jullie verhalen missen.
  3. Nelly en Jac.:
    10 augustus 2017
    Jac enNelly, Dames goede reis terug.
  4. Taryn Coenraads:
    10 augustus 2017
    Heel fijn als jullie morgen weer veilig thuis zijn hoor!! Dank jullie wel voor alle mooie en avontuurlijke verhalen, we hebben ervan genoten :) Een hele goede vlucht terug en tot heeeeeel gauw, veel liefs van ons xxx
  5. Christel peters:
    Manon en Lina,
    Bedankt voor de mooie verslagen. Was leuk om jullie te volgen. Fijn als jullie weer veilig thuis zullen zijn.
    Weej komme wel unne kier ien Vors noa de verhale luustere.
  6. Paul:
    Goede reis en bedankt.
  7. Petra en Henk Hoeijmakers:
    10 augustus 2017
    Gelukkig weer veilig geland. Wat een mooie ervaring. Super gaaf. Daar kunnen jullie nog lang van nagenieten.
  8. Bennie hebbink:
    Hallo meiden,
    Wat een prachtige verhalen en wat hebben jullie veel beleefd. Ik heb genoten van jullie verhalen en daardoor ken ik het land nu ook een klein beetje. Het lijkt mij ook een prachtig vakantieland. Manon we zien elkaar vast nog wel weer, ik hoor dan graag nog wat meer. Ben gewoon erg jaloers op jullie beiden.

Groeten Bennie Hebbink